Παρασκευή

Όταν στο λόγο μας αυτοσχεδιάζουμε ζωγραφιές φτιάχνουμε πάνω στο χαρτί.

Γράφω με ερωτικά γράμματα,
που 'χουν καμπύλες μακριές κι του έρωτα μελάνι,
ερωτικά Γράμματα,
με Δέλτα Νείλου στα μάτια.

Γράφω με κεφαλαία γράμματα, με μελάνι μαύρο πάνω σε κόκκινο χαρτί
αναμνήσεις.
Μα όσο ο καιρός περνά
με πιάνω να γράφω
για τα χάλια μας
για τα ξεπεσμένα χάδια μας
για τις απόρριψη που δέχτηκαμε, απο την κοινωνία μας.
Μια κοινωνία στην οποία βρισκόμαστε κι ζούμε.
Παγιδευτήκαμε μέσα της ανήμποροι να βγούμε.

Με ένα στυλό κι ένα χαρτί ουδέτερο σου στέλνω ερωτικά γράμματα, τον πόνο μου σου λέω.

Η απαισιοδοξία δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μου, αλλά ταιριάζει στον γραπτό μου λόγο.

Η απαισιοδοξία δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μου, ωστόσο η αισιόδοξη πτυχή του εαυτού μου είναι όπως κι να το κάνουμε αρκετά πιο μωροπίστευτη.

4 σχόλια:

  1. poly kalo gia toys dyskoloys kairoys poy pername!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξερω τι να πω, ισως ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που διαβαζω τοσα ομορφα ποιηματα απο σενα και που εχω την ελπιδα για πολλα ακομα .
    Μπραβο !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "για τα χάλια μας, για τα ξεπεσμένα χάδια μας.."

    Τόσο αληθινό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή