Δευτέρα

Mαριαλένα


Έρχεσαι πάλι κι απόψε το βράδυ απρόσκλητη στην θύμηση μου και όχι έξω από την πόρτα μου. Αρκετά δωροδοκούσα υπήρξες στο παρελθόν και είχαμε συνέχεια δράματα αν θυμάσαι. Απλά  για αλλαγή φέρε μου απόψε μαζί σου σαν έρχεσαι την Μαριαλένα που γνώρισα ερωτεύτηκα και αγάπησα χρόνια πριν  κι μην μου κρατάς γλυκά, με γλύκανες απουσία μήνες τρείς και άλλους τρείς γαλακτομπούρεκα, η ευγένεια σε μάρανε. Μα είσαι ακόμα σε καλή φόρμα. Μήτε να μου κρατάς κακία.  Κι αν εσύ όλο πως έρχεσαι, έρχεσαι, έρχεσαι, λες και όλο κάνεις παύσεις τετάρτου που διαρκούν έντεκα μήνες, εγώ έμαθα και περιμένω, και περιμένω, και περιμένω, και στις παύσεις σου τις μακρόσυρτες τραγούδια να γράφω, προς θεού, όχι, ούτε κατά διάνοια, ερωτικά. Του μόχθου να γράφω, λιανοτράγουδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου